Total Pageviews

Tuesday, March 22, 2011

VIDEO SEKS.. HARUN DIN CABAR ANWAR SERAH DNA??

Posted: Tuesday, March 22, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: 
PROF. DATUK DR. HARUN DIN!! Siapa yang tidak mengenali beliau? Seringkali dikaitkan dengan Darul Syifa', sebuah syarikat miliknya yang memberi perkhidmatan rawatan secara Islam. Kerajaan Barisan Nasional pernah memberi ruang kepada beliau menikmati kerjaya dalam bidang Syariah termasuklah Bekas Ahli Majlis Fatwa Kebangsaan sehinggakan dilabel sebagai Ulama' tersohor. Melayu CinDia juga tidak akan lupa beliau juga antara manusia pertama yang membelaANWAR IBRAHIM ketika dipecat sebagai Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1998. Malah Haron Din jugalah antara yang tampil memberi kenyataan bahawa Tuduhan Liwat Anwar pada ketika itu sebagai Fitnah Politik dan hampir setiap hari kelibat beliau kelihatan di rumah Anwar. Rumah beliau juga menjadi tumpuan selepas beliau mengisytihar menyokong Gerakan Reformasi 1998. Kes Liwat Anwar telah memberi peluang kepada beliau untuk berjaya dalam arena politik dengan menyartai PAS. Kini pertuduhan seks itu kembali. Anwar kembali berhadapan dengan Seks Luar Tabii Versi 2. Namun tiada suara Pembelaan dari HARON DIN. Tiada lagi suara keramat, arahan malah kelibat insan yang kini memegang Timbalan Mursyidul Am PAS. Namun, beliau agaknya secara tidak sengaja melatah apabila mendengar cerita penayangan VIDEO SEKS Pemimpin Kanan Pakatan. Beliau bersuara dengan nada yang agak berbeza. HARON DIN MENDESAK ANWAR SERAHKAN DNA KEPADA PIHAK MAHKAMAH!! Benarkah? Siapa yang mendengar kenyataaan beliau ini?



Salah seorang pelanggan Darul Syifa' di Bangi semalam telah membongkar cerita ini. Beliau terdengar perkara ini semasa mendengar Haron Din menjawab panggilan telefon bimbit beliau di Darul Syifa' pada ketika pelanggan ini sedang menunggu gilirannya untuk dirawat. Haron Din seolah2 marah dan terdengar suaranya berkata "Ana (saya) mahu DNA itu diserahkan dengan segera. Ana (saya) tidak akan berganjak dengan pendirian ini dan tidak akan jumpa anta (kamu) selagi DNA tidak diserahkan."

Haron Din lalu mematikan telefon bimbit dan beredar ke dalam kereta keluar. Pelanggan tersebut yakin DNA tersebut menguatkan kenyataan beliau bahawa Haron Din memang sudah tidak percaya akan Anwar. Haron Din mungkin diminta oleh beberapa rakan dari PKR agar beliau tampil membuat kenyataan 'keramat 1998' bagi membuktikan kepada seluruh Malaysia bahawa tuduhan Liwat kedua Anwar juga merupakan fitnah semata2. Namun, sehingga hari ini Haron Din diam membisu dan tidak lagi digunakan sebagai 'jurucakap' Kes Liwat Anwar menurut perspektif Islam.

Adakah Haron Din semakin jelak dengan isu Seks yang tidak lekang dengan Anwar? Di tambah pula dengan Tayangan Video Seks Pemimpin Kanan Pakatan yang dilihat Haron Din amat kotor jika benar ianya adalah Strategi Politik Sulit Anwar bagi mengalih perhatian masyarakat terhadap kes Liwat yang dihadapi olehnya? Namun politik Anwar penuh dengan propaganda dan penipuan. Mungkin Harun Din akan dipanggil Jawatankuasa PAS selepas ini agar menghentikan kenyataan menghentam Dasar Pakatan. Berbaloikah Harun Din menanggung dosa semata2 dengan kesemua penipuan2 ini?

Anwar sememangnya telah membuatkan penyokong2 beliau ragu2 dengan pendirian FITNAH ANWAR ini setelah beliau tidak mahu menyerahkan DNA yang secara jelas menjadi penentu kes Liwat ini. Pemimpin2 Politik seperti Haron Din juga mungkin akan terkejut dengan kenyataan balas Anwar mengugut Perdana Menteri menyerahkan DNA bagi membuktikan pertuduhan Kes Altantulya yang telahpun diselesaikan. Anwar kini gagal menggunakan Suara Keramat Haron Din dan hanya bergantung kepada suara Nik Aziz yang dilihat masyarakat semakin terumbang ambing menuju kehancuran kuasa politik beliau walaupun telah semakin tua kesihatannya.


Harun Din dilihat malu dengan Strategi2 Politik kotor yang diketengahkan oleh Anwar malah dilihat semakin kotor jika dibandingkan semasa berjawatan di dalam UMNO. Harun Din selepas pemecatan Anwar bukan sahaja menjulang perjuangan Reformasi Anwar, malah terpaksa memberi penjelasan kepada rakan2 di dalam PAS pada ketika itu yang tidak dapat menerima penghinaan dan menjadi punca perjuangan PAS di seluruh Negara disekat oleh Anwar. (VIDEO di atas sebagai bukti Anwar menaikkan kebencian rakyat terhadap PAS ketika berjawatan di dalam kerajaan).


Sebelum ini, Haron Din pernah mencetuskan kontroversi dan mengejutkan Pemimpin2 Pakatan setelah membuat kenyataaan balas mempertahan kalimah ALLAH dan melarang mana2 pihak dari mana2 Agama menggunakan kalimah ALLAH selain dari Islam. Beliau dengan tegas mendakwa sesiapa yang menyokong Agama2 lain menggunakan Kalimah ALLAH adalah KUFUR. Ramai yang menganggap perkataan KUFUR itu ditujukan kepada Anwar. (Rujuk VIDEO di atas sebagai bukti)


Kenyataan Haron Din ini membalas pegangan songsang Anwar yang mendakwa ALLAH merupakan Tuham buat kesemua Agama dan merestui Agama Kristian bagi menggunakan Kalimah tersebut. (Rujuk VIDEO di atas sebagai bukti)

No comments:

Post a Comment