Total Pageviews

Tuesday, June 12, 2012

TERKINI - Cubaan Bunuh Keatas Karpal Singh Gagal.


TUESDAY, JUNE 12, 2012


Kelam kabut pihak keluarga Karpal Singh bila didapati berlaku cubaan MEMBUNUH Karpal di wad yang mana Karpal Singh ditempatkan ketika menjalani rawatan di wad urology waktu ini.

Kekecohan tercetus dilaporkan berlaku lewat petang tadi yang mana secara tiba tiba Karpal Singh mengerang kesakitan. Isteri beliau yang bergegas ke katil Karpal Singh kemudiannya meminta bantuan dari Jururawat yang bertugas dan sekitar 5 minit kemudian Karpal Singh beransur pulih dari kesakitan yang dialami.

Dari maklumat yang Gomo perolehi keluarga Karpal Singh mengenalpasti ada tusukkan jarum dilengan Karpal Singh sebelah kiri yang mana pihak Polis juga telah dimaklumkan mengenai pekara tersebut.

Hasil maklumat yang diperolehi juga disahkan bawaha pihak Polis sedang menyiasat insiden tersebut sama ada ada pihak yang cuba membunuh Karpal Singh ekoran kesan jarum suntikan yang ada pada lengan Karpal.

Waktu ini pihak Polis dikatakan sedang mengawasi Wad Karpal Singh dan pelawat tidak dibenarkan melawat karpal melainkan keluarga terdekat Karpal sahaja yang dibenarkan.

Gomo menggangap insiden cubaan MEMBUNUH Karpal yang dilaporkan ini merupakan satu insiden yang serius dan siasatan rapi mesti dijalankan oleh Pihak Polis dan Hospital. Malah keluarga Karpal Singh juga wajar memberikan kerjasama yang sepenuhnya kepada pihak Polis dan Hospital dimana Karpal ditempatkan.

Adakah sesiapa yang terancam dengan Karpal Singh sehingga cubaan Bunuh keatas beliau dilakukan? Apa motifnya? Kalau nak kata Kes Liwat pun dah HABIS, kes mana pulak yang boleh membuatkan orang berniat jahat ke atas Karpal Singh ini?

Emmm Anwar Ibrahim? Anwar yang cuba melakukan Sabotaj ke atas Karpal Singh? Tak mustahil kerana hanya Karpal Singh sahaja yang tahu serba serbi apa yang ada pada Anwar Ibrahim dan Karpal Singh lah juga yang tahu Kelakuan Seks Luar Tabii Anwar Ibrahim.

Psssttt....Kita pakat pakat fikir siapa yang untung kalau Karpal Singh mati.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment