Total Pageviews

Saturday, May 28, 2011

PEMBOHONGAN BESAR PAS KELANTAN

Kenapa PAS Kelantan begitu rakus mengeluarkan fitnah kepada UMNO sedangkan apa yang didakwa oleh mereka adalah tidak benar.

Majlis tersebut adalah bertujuan untuk memberi penerangan perkara sebenar bagaimana untuk memohon My Kad terutamanya bagi mereka yang layak untuk memohon.

tetapi PAS tetap PAS sikap berbohong mereka sememangnya sudah menjadi darah daging dalam diri mereka.....

Tujuan JPN dan Imigresen menjalankan program tersebut adalah bertujuan untuk menghalang pemohon yang terlalu teruja untuk menjadi warganegara yang aman dan damai ini memihlih jalan yang salah untuk menjadi warganegara, kerana untuk menjadi warganegara ini adalah sesuatu perkara yang sangat susah.

Ramai yang sudah terkena tipu daya broker yang hanya pandai mengambil kesempatan di atas golongan yang terdesak untuk menikmati keistimewaan sebagai warganegara ini, ada saudara Taming yang sudah tertipu dengan agen yang kononnya mampu mendapatkan My Kad kepada isteri-isteri rakyat Malaysia yang berdengan warganegara Thailand.

Dari kesedaran tersebutlah pihak yang berwajib hadir untuk memberi penjelasan yang jitu kepada mereka yang sedang memohon untuk menjadi warganegara....tapi PAS yang di ketuai oleh Datuk Kamarudin Jaafar iaitu Ahli Parlimen Tumpat dengan sewenangnya menuduh UMNO dengan tuduhan yang tidak berasas.

Bila PAS nak berubah dari politik yang jijik dan kotor ini sedangkan mereka sering melaungkan bahawa mereka adalah sebuah parti islam, tapi dari tindak tanduk mereka menjelaskan bahawa mereka tidaklah sebagaimana yang didakwa.... 

PKR memang Bangsat
DAP memang Sial
PAS memang Celaka

Anwar Ibrahim Al- Jubori mesti bertaubat....

Post By Taming Seri
29/06/2011



No comments:

Post a Comment