Total Pageviews

Sunday, May 22, 2011

EDISI KHAS - Batu Asas Dah Jadi Tugu Peringatan Kematian Nik Aziz Mentadbir Kelantan

Monday, May 23, 2011




Kelantan Darul Naim merupakan negeri kelahiran Gomo, walaupun Gomo lahir di Kelantan dan membesar di Johor Bahru namun dalam badan ni tetap darah Kelantan yang mengalir, keluarga Gomo masih ramai di Kelantan malah Gomo pulang ke Pasir Puteh bila ada kesempatan. Tiap apa sahaja yang berlaku dalam negeri Kelantan pasti Gomo pun nak ambil kisah apatah lagi dengan pentadbiran PAS yang selama 20 tahun telah Gagal membangunkan Kelantan.

Gomo menerima emel dari seorang yang bernama Che Omar yang menetap di Kelantan berhubung isu jambatan yang di bina oleh Kerajaan Pusat (BN) PAS sibuk dalam kempen nya mencerca bahawa Kerajaan BN sapu duit Rakyat dengan membina Jambatan, malah di katakan pulak buat Jambatan tapi tak siap siap lagi sampaikan rakyat terpaksa menanggung akibat dari kesesakkan yang berlaku.

Apakah itu satu mentaliti pemimpin PAS yang baik buat Rakyat? Apakah ini merupakan satu permainan Politik Kotor PAS dalam menafikan apa yang telah di bangunkan oleh Kerajaan BN buat Rakyat Kelantan?

Che Omar turut mengirimkan beberapa keping Gambar kepada Gomo yang mana jelas menunjukkan satu perbedaan ketara di antara apa yang di janjikan Kerajaan BN dan juga kerajaan PAS Kelantan.




Gambar di Atas merupakan gambar Jambatan yang di bina oleh kerajaan Pusat (BN) yang hampir siap dan akan di gunakan oleh Rakyat Kelantan termasukklah pemimpin PAS yang membantah pembinaan Jambatan ini.



Gambar ini pula merupakan Batu Asas di Palekbang yang pernah satu ketika lalu Nik Ajis MB Kelantan menjanjikan Jambatan Baru buat rakyat dari Palekbang ke kg Cina dan Tuanku Sultan mencemar duli meletakkan Batu Asas ini sebagai tanda Kerajaan PAS akan membina jambatan.

Tapi sampai sekarang batu Asas ni dah macam Tugu Peringatan pulak. tak di buat langsung Jambatan yang di janjikan. Apa Nik Ajis sudah Nyayok dan Lupa? Kalau Nik Ajis lupa bagaimana pula dengan pimpinan PAS lain? Pun turut lupa?

Gomo harap rakyat Negeri Kelantan sedarlah diri tu, Kerajaan PAS membohongi anda dah bertahun lamanya. Buat gapo bui undi ko Kerajaan Pelawok? Pelawok kot tu, pelawok kot ni habis belako keno pelawok ko PAS.

20 Tahun lebih doh Cukup cukup lah tu, tukar pulok kito cari hok molek buat Rakyat!!!


Psssttt....Gila batu asas jadi tugu dah...mampos!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
 
post by : PAPA GOMO

No comments:

Post a Comment