Total Pageviews

Wednesday, April 18, 2012

Chapter 5 - Awas Najib Razak, Kediaman Anwar Ibrahim Di Amerika Telah Siap Tersedia.

WEDNESDAY, APRIL 18, 2012


"Layanan Istimewa Untuk Anwar Ibrahim Di Amerika"


Anwar seperti dilaporkan Wall Street Journal, 26 Jan telah berkata:

“I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians”

Akibat dari kenyataan ini maka bertubi tubilah serangan dari kalangan Pemimpin Kerajaan BN keatas Anwar Ibrahim. Tidak cukup dengan itu media elektronik, cetak dan juga media baru menyerang Anwar Ibrahim sehinggakan gagal dipertahankan oleh kepimpinan serta penyokong pakatan Pembangkang.


Hasilnya Anwar Ibrahim dilabelkan penyokong Israel di Malaysia ini, dunia Islam luar juga mengutuk kenyataan Anwar Ibrahim dan yang paling lantang adalah Indonesia. Anwar Ibrahim berjaya didamagekan kerana kesilapan beliau sendiri.

Tapi kesan yang sebenarnya adalah di Amerika yang mana dikuasai oleh Yahudi. Kesan yang sebenarnya positif untuk Anwar Ibrahim meneruskan gerak kerja nya dan mendapatkan segala dana serta bantuan bagi mempermudahkan urusan Wan Azizah yang akan mengetuai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini.

Anwar Ibrahim sebenarnya ingin kita penyokong kerajaan menghentam beliau berhubung kenyataannya yang menyokong Israel agar dunia luar yang terdiri dari proksi Yahudi memandang berat kebajikan keatas Anwar Ibrahim dan sudah pastinya peluang sebegini digunakan Anwar Ibrahim untuk menyatakan kepada sekutunya bahawa beliau dikecam kerana menyokong Israel.

Apalah sangat dunia Islam didunia ini berbanding dunia Eropah dan Amerika yang dimonopoli oleh golongan Yahudi? Yang mampu salurkan bantuan buat dirinya dan PKR selama ini datangnya dari golongan Yahudi seperti yang didedahkan portal AIDC selama ini. Jadi tidak rugi untuk Anwar Ibrahim hilang sokongan dimata dunia Islam kerana yang penting adalah keselamatan serta dana yang beliau perolehi dari proksi Yahudi.


"Kediaman Anwar Ibrahim di Washington DC"


Sepertimana sebelum ini Gomo dedahkan mengenai Anwar Ibrahim akan meninggalkan Malaysia dan menetap di Amerika dengan memberikan jawatan ketua umum Pakatan Rakyat kepada Wan Azizah. Anwar Ibrahim sudahpun mempunyai kediaman rasmi di Amerika yang berlokasi diWashington DC sebuah rumah dikawasan elit yang dikelilingi pelobi pelobi yahudi utama dalam pentadbiran Amerika.

Sebab itulah Anwar Ibrahim sengaja mengeluarkan kenyataan beliau yang menyokong Israel yang kemudiannya diulang ulang oleh beliau agar umat Islam dunia menentang kenyataan beliau yang mana memberikan simpati buat beliau oleh Yahudi Amerika.

Apa sahaja yang diperkatakan oleh orang ramai mengenai sokongan Anwar Ibrahim ke atas Israel selama ini akan dilupakan apabila Anwar Ibrahim meletakkan jawatan. Orang hanya akan berkata,

"Anwar Ibrahim dah letak jawatan, dia dah tak bertanding dan tidak ada kesan pun pada PRU 13"

Dan orang akan sambung lagi dengan berkata:

"Kesian Wan Azizah, fitnah dan aib keatas suaminya menyebabkan beliau sengsara bertahun tahun lamanya"


"Wan Azizah Sudah Siap Sedia"

Ini andaian Gomo memandangkan Wan Azizah akan menagih simpati rakyat Malaysia pada PRU 13 nanti. Satu simpati secara besar besaran akan berlaku yang didorong perasaan mudah simpati rakyat Malaysia.

Sepertimana Gomo nyatakan sebelum ini Anwar Ibrahim pada Mei nanti akan meletakkan jawatan dan tidak mustahil beliau akan melakukan sumpah Lakhnat dan kemudiannya terbang dan menetap di Amerika memerhatikan secara jauh akan pergerakkan Pakatan Rakyat menghadapi PRU 13.






Kedudukan beliau di Amerika telah terjamin selamat dan harus kita ingat beliau tidak mempunyai sebarang masaalah untuk menetap seberapa lama di Amerika kerana selama ini beliau begitu mudah berulang alik ke Amerika dan dunia eropah luar atas sokongan yang diberikan CIA keatas beliau. Lihat video diatas dan anda mampu nilaikannya sendiri.

Rumah di Amerika sudah tersedia, segala dana bagi menghadapi PRU 13 juga sudah tersedia dan hanya menunggu masa sahaja lakonan dan drama simpati dari Anwar Ibrahim pada Mei ini dilakukan. Sama ada rakyat bakal ditipu ataupun bijak menilai sama sama kita nantikan.

No comments:

Post a Comment