Total Pageviews

Monday, February 13, 2012

Bila Si Syaitan (Nik Aziz) Menegur Si Iblis (Anwar Ibrahim)




Adalah haram menerima kewujudan negara yang haram. Maka Pas menolak penyelesaian dua negara, satu untuk rakyat Palestin dan satu lagi bernama Israel untuk Yahudi Zionis...Saya, selaku Mursyidul Am Pas, dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama Pas, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di Wall Street Journal.”Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat



Aduh apa dah jadi dengan Wali Terompah Nik Aziz Nik Mat ni? Dah makin parah nampaknya si Tua kutuk ni. Lain macam pulak kenyataanya dalam isu Anwar Ibrahim sokong Keselamatan Israel. Apa kes?

Gua malas nak ulas panjang bab ni tapi apa yang Gua nampak tidak lain dan tidak bukan suara Nik Aziz yang mendesak Anwar Ibrahim menarik balik sokongannya kepada Israel adalah datangnya dari suara SYAITAN.

Ops... mungkin ada yang marah dengan kenyataan Gomo ini namun itulah realitinya. Hanya Syaitan sahaja yang mampu menegur Iblis dan anggapan ini Gomo berikan kepada Nik Aziz kerana beliau adalah Syaitan dan Anwar Ibrahim pula adalah Iblis.

Diawal peringkat tercetusnya isu ini ramai pihak pembangkang terutamanya pemimpin Pembangkang yang menyokong kenyataan Anwar Ibrahim yang mana menyokong Keselamatan Israel. Pemimpin UMNO mengecam apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim tetapi tidak pada pemimpin PAS yang kononya pemimpin Islam lebih Islam dari UMNO.

"Kalau Berani Cerai Dengan Anwar Lah"

Dah nak hampir sebulan barulah pemimpin PAS yang bermula dari Haji Hadi bercakap soal Israel dan terbaru semalam bila Mursyidul Parti Ajaran Syaitan Nik Ajis mendesak Anwar Ibrahim menarik balik kenyataan sokongan kepada Israel.

Kenapa lambat sangat Parti Ajaran Syaitan ni nak mendesak si Iblis Anwar Ibrahim menarik balik sokongan kepada Isarel sedangkan pemimpin UMNO sejak awal lagi dah mengecam kenyataan Anwar Ibrahim Iblis tersebut?

Kalau pi dua dua pun memang jahanam jugak Malaysia ni. Gua cuma nak cakap kat sini yang tindakan Parti Ajaran Syaitan melalui Mursyidul SYAITAN nya iaitu Nik Ajis adalah tidak lain hanya satu lagi sandiwara politik dalam menipu Ahlol Ahlol PAS yang bingai serta taksub ni.

Game seperti biasa yang mana telah dihidangkan kepada rakyat Malaysia sejak mereka bergabung diantara Parti Ajaran Syaitan (PAS), Parti Komunis (DAP) dan juga Parti Koyak Rabak (PKR) ini. Game yang menipu rakyat konon kononya mereka ni sepakat. Hakkkk Tuihhhh....

Buat Nik Aziz Mursyidul Syaitan diharapkan agar berundur le dari jawatan tu, dah Tua sangat nampaknya. Memang betul lah kata Anwar Ibrahim Iblis sebelum ni yang Nik Aziz ni adalahWALI TEROMPAH!!!


Psssttt... Game nak bodohkan rakyat, Memang Syaitan depa 3 parti Sial ni.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Dipetik dari PapaGomo

No comments:

Post a Comment